onsdag 18 mars 2015

Haley Rainstorm

På hennes begäran skriver jag nu ett inlägg om Haley Rainstorm och hon vill även att jag ska säga att hon är bäst...
Nu vet vi ju alla att detta inte stämmer, MEN!
Hon är en underbar person som jag älskar massor!
Det är tack vare henne jag spelar på Airstar idag och då också tack vare henne jag är med i världens bästa klubb <3

Här får ni en liten minnesserie av våra fina stunder ihop!


Första kortet jag tog på oss, typ min andra dag i klubben..


En dag då jag bestämde mig för att kliva runt på hennes ponny.
Det var den värd ^^


Hon har ju en grym förmåga att klättra runt på saker och ting!


Min sistá from en annan mistá <3


Dagen hon visade mig runt bland alla hemliga platser.


 Ett stycke lunchdate!
Haley bantar, jag äter såklart en hel pizza


Dagen hon lurade mig att köpa en ny ponny.
Detta har hänt ett flertal gånger..
Svär alltid lika mycket efteråt!


Under mördarveckan ändrade vi plötsligt utseende för att nån skulle se oss.
Detta gav definitivt resultat då vi var de som stod i finalen emot varandra.
(Jag vann, hihi)



1 kommentar: