måndag 16 februari 2015

Kvällen som spårade... totalt!

Det började som vilken kväll som helst,
jag, Haley, Amanda och Felle leker lite i SGB och allt är frid och fröjd..
Plötsligt råkar min polle trampa lite fel och jag råkar mosa Felles lilla anka som försiktigt simmar runt i fontänen!
Tyvärr finns det inget vi kan göra och den dör tragiskt under min hästs hov...
Snäll och trevlig som jag är kom jag på idén att jag vi skulle anordna en fin begravning för den vid Doyles kyrka.
Därefter spårade allting, totalt!







Vi begav oss därefter till Fort Pinta, aka rättesalen!








Efter min tragiska bortgång dök även ett och annat upp..








Jag vet att inlägget är sjukt långt men jag rekommenderar att ni läser allt,
det är lätt värt det!


2 kommentarer:

  1. oj haha nina ? xD
    så duktig du är ...
    haha skulle vilja har sätt på..
    hehe
    hoppas du får ditt liv tillbaka <3
    kram kram kan inte sluta skratta ..
    tycker synd om dig och ankan ..
    kram // ella :D

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, hoppas du återuppstår igen, Nina! xD //Dextra Applesmith

    SvaraRadera