måndag 15 september 2014

Sjukt nervös!!

Gahhhhhww idag börjar min eventvecka
The amazing race och jag är galet nervös att allt inte kommer gå som det ska!!!!

Dagarna kommer se ut ungefär såhär:
Vi samlas på mötesplatsen som kommer stå på SDs blogg i schemat.
När vi börjar kommer alla få en ledtråd som leder till en viss plats.

När ni hittat den rätta platsen kommer antingen jag eller någon av de andra som hjälper mig stå där i gul outfit och då ska ni genast bjuda in till grupp för att få uppdraget.
Det kan vara allt från frågor till andra konstiga uppdrag.
När ni har klarat uppdraget får ni en ny ledtråd som leder er till nästa ställe osv.
Alla transportmedel är tillåtna!
Minst 1 från varje lag måste vara med/ dag.
Helst båda såklart men det kanske inte alltid går.


Nu hoppas jag verkligen att detta kommer bli lyckat..
Önska mig lycka till!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar