torsdag 4 september 2014

Nya (?) saker

Igår sprang jag runt och upptäckte lite nyheter som kommit på den sista tiden.
Jag brukar oftast inte behöva göra det eftersom lilla Haley brukar vara BÄST på att hitta nya saker direkt efter uppdateringarna och hon vet exakt hur allt brukar se ut men ack nej.
Hon har minsann inte haft tid med detta på länge så jag gav mig ut på skattjakt.
Det här är vad jag såg:


Vid den lilla tandön har det verkligen hänt grejer!
Jag trodde faktiskt bombsäkert att detta skulle bli veckans uppdateringen då jag såg det här i Tisdags första gången.
Men men, en ny brygga som har vällt är alltså vad som är nytt här.
Men detta lär ju iallafall betyda att SNART kommer vi säkert få laga denna bro och utforska tandön.
SPÄNNANDE!!!!


I gårdagen uppdateringen valde de att ta bort en bit av staketet på vingården!
Detta tror jag bara de gjorde för att typ ALLA fastnar där, haha.
Man kommer i full galopp från baronessan och ska neråt, tar ett skutt och tvärfastnar...
Så ja, det här är nog ingen stor nyhet egentligen.


Det här är jag fruktansvärt osäker på, men har det stått där förut?
Haha, det kanske den har men jag inte har tänkt på den helt enkelt.
Men jaa, annars så har jag upptäckt en ny skottkärra helt enkelt ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar