torsdag 18 september 2014

När veckan är över och alla gått hem...

Då är min eventvecka alldeles strax över..
Om bara några timmar är det dags för prisutdelning!
Ni kommer att få se resultaten vid ett senare tillfälle ^^

Men summa sumarum!
Jag är helt okej nöjd med hur veckan har gått.
Några få dumma missar från min sida 
(är inte så bra på att förklara saker i klarspråk)
men jag hoppas alla som deltagit tyckt det varit kul!
<3

Såhär har veckan sett ut:

Måndag
Den  första ledtråden de fick var 
jordekorrar
Platsen de skulle finna var snögrottan.
Där fick de svara på tre frågor och svaren fanns då inuti grottan. 
Nästa ledtråd när de var klara:
Fågelskrämma
Platsen var hos Jasper där de fick i uppdrag att klara den gamla ridbanan 
med en maxtid på 1,25m.
Därefter fick de ledtråden
Höns
Nu skulle de rida till Sunfields för att lyckas hoppa upp på muren och sedan stå helt stilla.
Klarade man detta fick man ledtråden
Svart oldenburgare
Där i fort pinta stod jag och grattade alla som gått i mål!

Tisdag
Första ledtråden denna dag var
ZzZzZzZzZz
Då skulle de bege sig till björngrottan för att där lyckas springa ett 
varv inne hos björnen utan att bli upptäckt.
Därefter fick de ledtråden
SSO:s mörkaste plats
vilket var längst längst in hos häxan Pi.
Här var uppdraget endast att lyckas ta sig ut till den lilla ön.
Nästa ledtråd var då
Bryta Malm
vilket man gör i Moorlandsgrottan.
Här hade vi återigen 3 frågor.
Nästa ledtråd vart sedan
Spöklikt och spindelväv
I full fart sprang de till bröderna Dews där jag återigen stod och grattade dom som kom i mål!

Onsdag
Dagens första ledtråd var
Nyinflyttade fiskar
Denna var tydligen en svår en men svaret var Valedalesjön.
Här fick de springa Mr Anderssons race på en maxtid om 2 minuter.
Sedan fick de ledtråden
Sill
Vilket ledde till bryggan i Fiskebyn där för tredje dagen i rad det var dags för 3 frågor.
Denna gång ganska svåra sådana!
Klarade dom det fick de ledtråden
Akta dig för hajen
och på bryggan nere vid badplatsen i fort pinta fick de hoppa raka vägen ner i hajens gap för att bli hemskickade.
För någonstans på Vingården fanns målet
Och där, uppe i resturangen stod jag igen för att lyckligt vinka in alla!



Vad tycker ni om mitt event?
Något ni skulle vilja prova på kanske...? ^^



1 kommentar:

  1. Valentina Flowerstorm19 september 2014 kl. 09:33

    Nu önskar jag att jag var lite äldre så jag kunde ställa mig på väntelistan xDD
    Du är ju jätte duktig på att göra event! :))
    (Ps. Du förtjänade verkligen "Årets Nykläckta ägg" priset :) Ds.)
    Kram

    SvaraRadera