tisdag 23 september 2014

Kan man heta så?

Jag fick en ganska rolig vänförfrågan igår, hihi!
Vart nästan så chockad av det konstiga namnet att jag tacka ja ^^

Men nu när jag ändå tar upp ämnet.
Väldigt många frågor om jag vill bli vän med dom på SSO.
Och tyvärr får de alltid svaret nej...
Jag tänkte försöka förklara om varför jag gör så!
Det beror alltså inte på att jag tror "att jag är något" eller
för att vara dum/otrevlig utan det är helt enkelt för
att jag vill hålla min vänlista begränsad till dom 
som jag känner IRL skulle man kunna säga.
Eller snarare dom jag har i klubben och som jag sitter och pratar
med dagligen på TS.
Så det är helt och hållet därför jag inte tackar ja till era vänförfrågningar.
Det är som Janni säger:
Om man lyckas bli vän med Nina på SSO så ska man skatta sig lyckligt.
Hon är väldigt strikt med den där vänlistan ^^


1 kommentar:

  1. Jag är din vän på SSO.....är jag lycklig för att få vara vän med Jorviks enda och bästa Nina? :)

    SvaraRadera