måndag 8 september 2014

...

(Tidsinställt)

Idag är en sjukt tung dag för mig IRL.
Efter många års kämpande med hältor,behandlingar och tålamod tvingas jag ta bort en av mina hästar.
Den här hästen har varit min drömhäst, det bästa jag någonsin kunnat önska mig.
Idag får jag ta farväl av min bästa vän och jag kommer sakna henne föralltid!
Hon har varit där för mig under de tyngsta perioderna i mitt liv och att sitta på hennes rygg, mysa med henne i stallet eller att bara se henne i hagen har räddat mig många dagar.
Nu ska du få galoppera vidare i hästhimlen utan någon smärta i kroppen och vi kommer ses igen,
det vet jag.

Som jag hoppas ni förstår kommer jag troligtvis vara lite oaktiv på SSO och bloggen här nu ett par dagar.
Men jag hoppas ni kommer tillbaka när jag gör det.

kram/





1 kommentar: