torsdag 28 augusti 2014

Throwback Thursday

Det har ju blivit lite av en tradition att jag slänger in lite gamla bilder ibland,
så det blir nog något jag kommer fortsätta med.
Här har ni dagens roligheter:


Åhhh dessa huvuduppdrag alltså!
Just det här va så himla kul. Vill ha mer!!! haha

Det här kortet är riktigt gammalt alltså!
Kanske från typ Februari eller något skulle jag gissa.
Jag var fortfarande ganska ny i klubben och jag buggade runt som vanligt!


Åhh vad jag önskar att jag hade filmat det här.. Haha det var så himla kul!


Uteritt med snebläng!


Ibland, när hon minst anar det. Brukar jag ställa mig och hoppa på Haleys hästar.
Det gillar inte hon..


Åhh Ida, gud vad jag saknar henne!
Hon spelar nästan aldrig längre... :( 
Kom tillbaka!


AAJUSDET!
Kommer ni ihåg den dagen då Sessan började prata??
Haha helt galen va hon på mig och sa massa konstigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar