lördag 23 augusti 2014

Haley Rainstorm

Jag och Amanda har suttit på ts här nu en stund och kommit fram till en ganska sjuk sak.
Att vara med Janni på SSO är som att ha ett one night stand..

Det känns skitbra för stunden
Men du ångrar dig ALLTID dagen efter...

Här är min motiveringen till denna anklagelse:

1. Haley kan få dig att göra saker som du egentligen inte vill.
Allt ifrån att köpa nån ful, konstig häst till att helt byta ut din hårstil osv.

2. Din attityd ändras. Du blir plötsligt en dryg otrevlig globala-galning som skriver falska påståenden om att Kim inte finns osv. Självklart så finns han! Eller....?

3. Av någon anledning så slutar alltid kvällen med att du förlorat mellan 500-1000 sc.
Du vet inte hur eller till vad, dom är liksom bara försvunna!

4. Dagen efter känner du en grym ångest och står nu där i stallet med flera nya fula hästar som du måste levla, trots att du kraftigt ogillar..


Jag älskar dig Janni, du är sjuk i huvudet! <3




1 kommentar:

  1. Neej!!! jag tror inte på det hon är/värkar elak när du skriver så om henne men jag tycker hon värkar snäll endå när jag har träffat henne på sso!!!!

    SvaraRadera