fredag 9 maj 2014

throwback Friday

Jag tänkte dela med mig av lite gamla bilder från min tid på SSO nu när det är Fredag och allt! ^^

(Vissa bilder är i urusel kvalitet för jag hade inte fattat hur man fixade så det vart bra, haha)


Här är ifrån när jag, Nemo, Kim och Janni lekte runt i SGB och jag buggade runt som vanligt!


Pussas med min älskade älskling Ida <3


Gammal bild på mej och Bosse i min första klubboutfit!


Rockar loss med Nemo på dansgolvet


Ida och jag klättrade runt vid grävplatsen.
Jag saknar mitt gröna hår litegrann!


Snyggaste bruden i hela SSO!


Åhhh jag önskar att jag hade haft den här bilden i bra kvallite! :(


Jag och mina fösta hästar!


Här står man i ett kylskåp, haha


Från uppdraget då man skulle skrämma skiten ur James!


Jag och Bigboy myser i solnedgången!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar