måndag 14 april 2014

Vem sitter bakom bloggen?










Jag har länge funderat på att skriva ett sånt här inlägg så nu fick det bli av! 
Vem är då jag, som sitter här bakom denna grymma blogg? 
Jo jag heter faktiskt även Nina i det verkliga livet. 
Bor, född och uppvuxen i Norrköping!
26 år (!!!) år gammal och jobbar som lagerarbetare på halvtid och hästskötare på halvtid. 
Jag har 2 egna hästar och en liten söt katt. 
Min fritid spenderas såklart mest i stallet med mina pollar, men älskar även att resa så ofta jag kan. 
Om kvällarna hänger jag på SSO med mina älskade vänner! 
I sommar planerar vi i Sneaky dragons att träffas och ha ett altan-lan ^^
Då ska vi åka hem till Janni (Hailey Rainstorm) och mysa en hel helg! 

Jaa, jag kommer inte på något mer.. 
Men har ni något ni undrar över eller några frågor så svarar jag mer än gärna på det! 
Puss och kram på er mina fina läsare!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar