tisdag 25 mars 2014

Huvuduppdraget!


Läs inte vidare om du inte ännu blivit populär med Solens cirkel!



Jag blev iallafall populär av solens cirkel (äntligen) igår!
Självklart blev jag glad och började springa runt bland de nya uppdragen
helt ovetande att det skulle ta 2,5 (!!!) timme att bli klar.
Hade ju såklart tänkt att göra ett inlägg om det men det var faktiskt så sjukt mycket så här kommer iallafall några delar av det!





Det blev en hel del fram och tillbaka ska ni veta!


Jag fick ju bland annat springa runt med en bensindunk på ryggen ^^



...och åka tillbaka till den stora oljeplattformen och fick äntligen se denna dam in action!


Jag fick också träffa spejarmästaren för första gången!
Läcker typ ^^




Och börja stänga sprickor (som btw är SKITTRÅKIGT!)


Och hämta delar till en bok osv osv..
Ja som ni ser är det ju en del och det här var bara lite av vad jag fick göra.
Så aa, lycka till ni som inte gjort det!
Have fun <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar