måndag 24 mars 2014

dagens event med drakarna

Idag började "mördarveckan" med klubben.
Det började med att folk i klubben fick utskickade brev om deras "karaktär" och så skulle vi alla komma på en liten historia om varför vår jacka var trasig.
Vi startade i Jorvik stallet där vi fick veta vem som blivit mördad (stallpojken) och att det visat sig att han haft en affär med i stort sett hela klubben.
Personligen har jag inte haft det men har ändå utvecklat nåt slags hat mot honom.
Varför vet jag inte än...
Därefter fick vi rida runt och leta efter mordvapnet som visade sig ligga nere vid bryggan mitt i Jarlahems tävlingen.
Där hittade vi även en svansrosett...

Vi skulle fundera mer på vad vi upptäckt under kvällen och fortsätta imorgon!

Dum som jag är så glömde jag fota under eventet så får försöka komma ihåg det imorgon!

Dessutom har jag spenderat massa tid idag med huvuduppdraget och då tog jag massa kort men det får ni vänta på tills en annan dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar